28 stycznia 2021

Published stycznia 28, 2021 by with 1 comment

Taaaka ryba


Dziś swoją inspirację stworzyłam z kolekcji Stamperii - Sea World. 

Taaakiej ryby można życzyć każdemu wędkarzowi. 

Co prawda jeziora jeszcze skute lodem, ale z każdym dniem jesteśmy  coraz bliżej wiosny.





Rybę wycięłam przy pomocy precyzyjnych nożyczek. 
Pyszczek podkleiłam szarym, grubym płótnem i nieco wyprułam brzegi. 
Wygląda, jakby rybka miała ząbki.




Wyciętą rybkę , jak i wszystkie inne elementy wytuszowałam brązowym tuszem, 
co scaliło cały projekt w jedno.
      edit

1 komentarz:

  1. Od razu wiedziałam, że to musi być Stamperia, Ty to umiesz je ciąć... Ja za Twoimi kartkami w grudniu 2019 zażyczyłam sobie paczwork i właśnie wczoraj zaczęłam go ciąć -długo musiał odleżeć swoje... Ale ileż przyjemności wczoraj miałam.
    A Twoje kartka super, uwielbiam Twoje prace z papierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń