22 stycznia 2021

Published stycznia 22, 2021 by with 4 comments

Niciarka w stylu vintage

To moja pierwsza inspiracja na blogu Sklepu Ewa, gdzie postaram się tworzyć dla Was ciekawe i różnorodne projekty.

Jako prezent dla przyszłych nowożeńców przygotowałam niciarkę. Prezent podarowany, więc mogę pokazać. 

Pomalowałam ją trzy razy. Za każdym razem dodawałam do brązu ciut białej farby i szlifowałam, szlifowałam. Oj, bolały paluszki. W ten sposób uzyskałam zarazem efekt cieniowania i postarzenia.














Ze Sklepu Ewa wykorzystałam:

Farba kredowa brązowa Cadence

Farba kredowa biała Cadence

Klej z werniksem Pentart

Tusz Stazon czarny

Forma silikonowa Prima Marketing Bridgeport Irongate

Patyna Cadence smoła

Masa 2-skladnikowa do odlewów Pentart


Hej,hej do następnego razu!

W moim niciaku pełno koronek, wiec zgłaszam go do wyzwania w Scrapku - Z wąsem lub koronką






      edit

4 komentarze:

  1. Beti rewelacyjnie ozdobiłaś niciarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, ależ ciekawy prezent. I nawet dla tych nieszyjących spokojnie może posłużyć na inne przeznaczenie, a praca tak piękna, że może tylko cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jaka piękna! Bardzo elegancka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie wyszło :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń