18 października 2018

Published października 18, 2018 by with 0 comment

Dla Antosia

Warto czasem mieć w zanadrzu jakieś papiery ze starszych kolekcji. Miałam zrobić piękny komplet dla chłopca na chrzest. W ręce wpadł mi arkusz Altair Art - Flower Harmony 04. Bardzo pasował mi na tę okoliczność. Jednak jeden arkusz to za mało. Zaczęłam więc szukać w swoich papierowych zasobach. Wierzcie mi, jest tego dużo. Moją uwagę zwrócił papier z Galerii Papieru - Lekcja miłości 04. Krateczki z obu papierów współgrały idealnie, a kwiatuszkowe tło dodało takiej dziecięcej radości.
Jest to komplet od dziadków dla wnuka. Są bardzo szczęśliwi. Mają już wnuczkę, a mały Antoś dopełnił to szczęście, bo przedłuży ród. Szczególnie  dziadek miał takie roześmiane oczy. Lubię ten widok...







      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz