14 października 2018

Published października 14, 2018 by with 7 comments

Dear Diary

Kolekcja Mintay Papers - Dear Diary to skojarzenia z przytulnym kącikiem, pełnym książek, zapisków, pysznej kawy czy herbaty, z ciepłym ogniem w kominku i światłem świec i starych żarówek. 
Dla mnie to taka trochę jesienna kolekcja. Wieczory zaczynają być dłuższe. Otulamy się kocykiem, siadamy przy kominku z dobrą książką. Za oknem liście spadają z drzew. Tak, tylko marzyć.
Takim marzeniom może się oddać Helena, która przechodzi na emeryturę i zaszyje się w przytulnym małym domku.









Kartkę posyłam na wyzwanie do Zielonych Kotów - Jesienne Klimaty



oraz do Art Piaskownicy - Kolory "sepia"





i do Skrapkowa - Moje ulubione papiery


      edit

7 komentarzy:

  1. Jest świetna;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Cudna kompozycja! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca :) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne skojarzenia 😁śliczna, niezwykle klimatyczna praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасная работа! очень интересная! Столько деталей! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica.Удачи :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń