27 lipca 2018

Published lipca 27, 2018 by with 2 comments

Z żarówkami

Dlaczego kartka bożonarodzeniowa w środku lata? Czemu nie? W Simon Says Stamp ruszyło wyzwanie : Christmas in July Blog Hop! Więc szybciutko zrobiłam kartkę wg wytycznych i chętnie się pobawię i poszukam prezentu na blogach dziewczyn z DT.

Użyłam stempli Tima Holtza - Inventor 2 . jestem w nich zakochana. Tło kartki wykonałam przy pomocy szablonu do embossingu. Pokryłam je zieloną patyną i przetarłam lekko  białym antiquin cream od MediaArt. Efekt bardzo mi się podoba.










      edit

2 komentarze:

  1. This card is amazing! Love the green textured background and what a fabulous idea to use those light bulbs for a Christmas card. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    OdpowiedzUsuń