26 listopada 2017

Published listopada 26, 2017 by with 5 comments

Nie wszystko złoto, co się świeci

Złoto chodziło za mną od dawna. A że Cynka sprzedawała zestawy warsztatowe swoich pięknych kartek ze złotem, nie zastanawiałam się długo i nabyłam jeden z nich. Nie spodziewałam się, że jest tyle odcieni złota. Złoto to złoto przecież, ale nie wszystko złoto, co się świeci. Musiałam odcień dopasować do złota na wstążkach, a to nie było łatwe. W swych zasobach posiadam pasty pozłotnicze Renesans - złoto dukatowe i złoto czyste oraz patynę Pentart - złoto i patynę Stamperii - bronzo. No i zaczęła się zabawa...Nie mogłam przestać. Powstało tego dnia aż pięć kartek.














Kartkę posyłam na wyzwanie do Laserowego Love - Magiczne Święta


 oraz do Artbrawurki - Konkurs na świąteczną kartkę


      edit

5 komentarzy:

  1. Magiczne! Bardzo podoba mi się dobór dodatków i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no mój zdecydowany faworyt spośród wszystkich - dziekuję za udział konkursie Art Brawurki

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, ale zestaw! Pieknie i tak piernikowo :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń