25 listopada 2017

Published listopada 25, 2017 by with 1 comment

Andrzejki mixed mediowe - wosku używanie

Jak mixed media to mediowanie cała parą.Ja w tej kwestii dopiero raczkuję, ale staram się. Na warsztat poszedł świecznik jeden i drugi, wróble i serca.Pracy było tyle, że wszystko zaczęłam po trochu. Dokończę w domu, ale na pewno wrzucę efekt końcowy ( mam nadzieję, że będzie się nadawało do publikacji).







Marzena robiła śliczne pudełeczka na taśmę washi. Powstało ich aż 16 !!! Zakochałam się w nich. Postanowiłam zrobić taki kalendarz adwentowy w kształcie choinki z pudełek. Teraz już nie zdążę, ale za rok na pewno mi się uda :)


Magda kolorowała natomiast piękne ptaszki, skrzaty i takie tam... Czekam na jej kartki z tymi malowanymi wycinankami.


Ola wycinała scrapki zimowe do świątecznych kartek na kiermasz. Nawycinała się w pocie czoła, więc Arbuz pilnował, aby jej nikt ich nie podebrał.


A w międzyczasie ugotowała dla nas pyszną zupę serową. Palce lizać. 


Wpadła do nas też Kasia  na pogaduchy. A Jadzia jak zawsze służyła dobrą radą i pomocą. Bo muszę Wam szepnąć, że bez jej pomocy Marzena nie zrobiłaby tak dużo pudełek :)
      edit

1 komentarz:

  1. Hihihi :) Dziękuję za recenzję zupy, bo to pierwsza ever moja taka. Ale już wiem, że nie ostatnia. Będą wariacje, więc się szykujcie ;)

    OdpowiedzUsuń