28 września 2017

Published września 28, 2017 by with 6 comments

Album vintage

Dziś chciałabym pokazać Wam mały albumik, który dostałam w prezencie od Magdy Medyńskiej z Krakowa. Zamieściła ona na swoim blogu zdjęcia klimatycznego albumu opisując, jak go wykonała. Chciała obdarować swoją pracą osobę, która najciekawiej napisze, jaką historię opowiada jej ten album.










Oto moja historia...

Twój album opowiada pewną historię, historię mojego dzieciństwa i mojej młodości. Oglądając go słyszę terkotanie tarczy telefonu, gdy wybiera się numer. Słyszę w oddali stukot klawiszy maszyny do pisania. Widzę książki na półce, jak w jakimś starym gabinecie. Magiczny czas. Gdzieś wystaje stalówka, tylko nie widać kałamarza. Stary zegar, słychać tykanie. Oglądając ten album słyszę dźwięki. Wiem, że one nie wrócą, choć w swojej pracowni mam maszynę do pisania, a w salonie stoi zegar po dziadku, który wybija pełne godziny. Tęsknimy za tym magicznym czasem tworząc w stylu vintage i retro. Twój album to dla mnie dźwięki i nostalgia... Piękny jest, ma duszę.

A Wam z czym się kojarzy?
      edit

6 komentarzy: