26 października 2023

Published października 26, 2023 by with 0 comment

Z hortensjami

 Ostatnio polubiłam się bardzo z hortensjami. W swoim ogrodzie mam już kilka odmian. Lubię je za to że kwitną od sierpnia do późnej jesieni i za to że się pięknie przebarwiają. Właśnie z tymi kwiatami stworzyłam komplet na ślub - kartkę w pudełku oraz zawieszkę do prezentu. W środku kartki umieściłam kieszonkę na euro, bo kartka jedzie do Niemiec.

Do wykonania tego kompletu wykorzystałam kolekcję Cottage Girl oraz Enola Holmes.






Do kompletu powstała także zawieszka do prezentu.


kartka jest przeznaczona dla Pary Młodej mieszkającej w Niemczech, wiec napis LOVE zastąpiłam napisem LIEBE napisanym na starej maszynie do pisania.














 Użyłam:







Pozdrawiam i do następnego razu!




      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz