17 maja 2021

Published maja 17, 2021 by with 0 comment

Dla zapalonego działkowicza

 Piotr jest już emerytem. Wolne chwile spędza na pobliskiej działce. To jego hobby. Sielski relaks na łonie natury to to co lubi najbardziej. O tym opowiada moja dzisiejsza kartka. Powstała z kolekcji od UHK GALLERY - My Dear Watson i Enola Holmes. Poniżej napisałam Wam, jak taką kartkę wykonać.



Tekturki z beermaty pokryłam czarnym gesso. Na drabinie zrobiłam to palcami, przez co powstała ładna tekstura. Uwidoczniłam ją przecierając lekko woskiem Mystic Turquoise z Primy. Doniczki, kwiaty , konewkę i wiadro pomalowałam farbami akwarelowymi Kuretake -  Gansai Tambi w odpowiednich kolorach. Bardzo je lubię, bo są bardzo dobrze napigmentowane.


Pod konewkę wkleiłam trochę mchu chrobotka, aby nie było widać kostek dystansujących.



Wszystkie brzegi papieru wytuszowałam tuszem distress Vintage photo, co nadało projektowi efektu postarzenia.
      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz