11 lutego 2021

Published lutego 11, 2021 by with 57 comments

Album z robalami - blog hop



Hej, hej, tak to dziś jest ten ważny dzień.

Dziś UHK Gallery świętuje swoje 10-te urodziny.

Z okazji tych wyjątkowych urodzin przygotowałyśmy dla Was zabawę - SOCIAL MEDIA BLOG HOP

Waszym zadaniem jest przejść przez wszystkie blogi i po prostu dobrze się bawić.

Będzie nam miło jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza pod każdą pracą.

Spośród pozostawionych komentarzy wybierzemy

po jednym z każdego bloga, a jego autorka lub autor

otrzyma od nas nagrodę w postaci jubileuszowej kolekcji :)



Z okazji urodzin postanowiłam zrobić album z pięknej kolekcji Wabi-Sabi z 2018 roku.

Jest to w pełni roślinna kolekcja za sprawą pięknych grafik i miłorzębu na arkuszu Harmony.

Pełno tam też ślicznych niebieskości, dlatego z powodzeniem wykorzystywana jest do męskich i dziecięcych projektów. Bardzo ją lubię, dlatego towarzyszy mi cały czas.

Dziś pokażę Wam mini album w formie aparatu fotograficznego. Z przodu zamontowałam shaker wypełniony cekinami i srebrnymi kuleczkami. A w środku króluje pszczoła, bo to wcale nie jest botaniczny album. Zobaczcie tutaj:




















Mam nadzieję, że dobrze się bawicie. 
Na mojego bloga trafiliście z bloga Yume Art. Następny blog to Art-Moni.



      edit

57 komentarzy:

  1. Kocham robaczki 🐛🐛🐛

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, piękny album! Wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny album. To chyba moje ulubione Formy ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. No toż to mistrzostwo świata!!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki mikrusek, a takie możl;iwości - zudnie zorganizowany :) kocham takie albumiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny album ❤️❤️❤️ charakter Wabi idealnie do robali pasuje. Dziękuję!!! 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Ty robaczku...gdzieś bym dopisała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny album, a robale jeszcze wspanialsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super albumik! I te robale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam robale i roślinne motywy ! Zainspirowałaś mnie tym cackiem :) Mam w domu fotografa -pasjonata polowania na cuda przyrody ,więc może go uszczęśliwię .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy album i super zawieszki na grzbiecie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny! Chwytają za serduszko te robaczki 😍🤩

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!- czaderski, już skradł moje serce �� pozdrawiam- Żaneta Nawieśniak

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj oj znam jedną miłośniczkę robaczków wszelkich. Zaraz jej podlinkuję album. Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariola, ale że Ty o mnie? :) Uwielbiam robaczki, uwielbiam albumy! Dziękuję za ten super inspirujący albumik! Aż chce mi się już i teraz sięgnąć po papiery :D

      Usuń
  15. Urzekający album - super kompozycje, świetnie dobrane kolory, a te zawieszki na grzbiecie zwracają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba ten albumik. Oswojone robale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja uwielbiam ptaski i motylki i pscółki 😉 świetna forma i wykonanie 👍 pozdrawiam Marta Flo-art

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry robal nie jest zły. A tutaj wręcz kochany ;)👌😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Klimat XIX wiecznych pamiętników z dalekich podróży, a robaczek z okładki skradł mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze podziwiam z wielkim entuzjazem prace mediowe, ponieważ ja jakoś nie mam odwagi, albo raczej, nie umiem mediować. Przepiękny albumik z ślicznym robaczkiem :) Super praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Album mnie urzekł, choć za robalami nie przepadam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Zachwycający shaker z pszczołą 🤩

    OdpowiedzUsuń
  23. Super album, uwielbiam tematykę przyrodniczą a te owady przyciągają moją uwagę. Do tego ten kolor nadaje tajnego klimatu pracy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!!! Zachwycający albumik! I jedna z moich ulubionych kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ❤️ super album! Robaczki są cudne, ale tylko w tego typu pracach 😁 ogólnie to nie przepadamy za sobą 😅

    OdpowiedzUsuń
  26. boski, taki jaki lubię - robaczki nie przytłoczą fotek, a fotki robaczków :) dla jakiegoś entomologa chyba?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię tę kolekcję, często z niej korzystam. Album jest piękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się, że Ci się udało zrobić film! Album jest naprawdę wyjątkowy. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ten album, a forma aparatu bardzo mi pasuje do tych robali, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię ta kolekcję właśnie za te robaczki i motyle :) i kolorki :) więc z przyjemnością oglądałam filmik i się zachwycam :) album wyszedł świetnie i na pewno stanie się inspiracją :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie z botanicznej kolekcji wyszedł rasowy album dla entymologa. Pieknie wyszlo a kolorystyka bardzo bliska memu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny album! Bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny, klimatyczny 🥰 ma to coś...

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam tę kolekcję, nawet jej jeszcze sporo posiadam ;-)
    Album wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny i pomysłowy album :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też bardzo lubię tą kolekcję 🙂 świetny album

    OdpowiedzUsuń
  38. Originálny, jedinečný, nápaditý milý albumík👏😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny ten album, spójny kolorystycznie i dopracowany w każdym detalu :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląda świetnie, wszystkie robaczki, nawet te latające pasują idealnie. Świetne te mikrokulki na grzbiecie💙

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny album, forma cudna i papiery pięknie zagrały, brawo

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowity jest ten album z owadami. Pozdrawiam i gratuluję z okazji tak pięknej rocznicy bloga :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. fajniutki🤗i te robaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny album! Fantastyczne kolory! 💙 Super wykorzystanie tych paseczków z dołu arkusza 😀

    OdpowiedzUsuń
  45. Jako żona pszczelarza i biolożka z wykształcenia nie mogę przejść obojętnie obok tego albumu 🐝 Cudo 😍😍😍
    100 lat UHAKI! Gratuluję, dziękuję i proszę o więcej 🎂💐

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny album. Fajnie bawisz się i wykorzystujesz do ozdabiania albumu stemple. Shaker uroczy :) dzięki za garść insipracji

    OdpowiedzUsuń
  47. Zaskakująca forma albumu 🤩
    Pięknie prezentuje się kolekcja Wabi Sabi i grafiki z robaczkami. Fajnie dobrane kolory😍

    OdpowiedzUsuń