27 sierpnia 2020

Published sierpnia 27, 2020 by with 7 comments

Na niebiesko


 




      edit

7 komentarzy:

  1. Bardzo delikatnie i romantycznie, praca jest przepiękna. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowna kartka! Papier jest cudowny i wspaniale dobrałaś kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę się spytać co to za papier?

      Usuń
    2. Pozwolę sobie odpisać, absolutnie nie mam pewności, ale te niebieskości wyglądają mi na UHK a kwiaty to chyba stemple z AB Studio -ale obie rzeczy to moje przeczucie , bo "tak mi wygląda" absolutnie nie mam pewności.

      Usuń
    3. Dziewczyny - papier to UHK Gallery - Provence Aquarius , kolekcja z 2017 roku, a kwiaty to AB Studio, ale nie stemple tylko kolekcja Esmerald Queen -kwiaty wycięte z papieru na odwrocie okładki.

      Usuń
    4. Ślicznie dziękuje dziewczyny:)

      Usuń
  3. Piekne te papierki, karta wyszła rewelacyjna taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń