23 maja 2020

Published maja 23, 2020 by with 5 comments

A może morze?

Zabieram Was dzisiaj nad morze. Na spacer po plaży, podczas którego zawsze zbieram muszelki.
Może tym albumem przywołam słońce, bo aura nas ostatnio nie rozpieszcza.















 Do albumu mieści się także sześć kart, na których po obydwu stronach można umieścić zdjęcia.


 Celowo nie wycinałam jeszcze żadnych napisów, które producent dołączył do kolekcji. Zrobię to , kiedy wkleję już zdjęcia.



Użyłam:

 
Temat wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy 
to  "Nie kartka", więc tam posyłam swój morski album

      edit

5 komentarzy:

  1. Same cuda Beatko, nic tylko się zachwycać i wyobrażać sobie najpiękniejsze chwile nad morzem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album, aż mi zapachniało morzem i latem 💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Нам приятно, что вы играете вместе с TDZ. Такой шикарный альбом напоминает про отпуск, солнце, море. Обложка особенно производит впечатление реального пляжа) Спасибо. С теплом, Елена)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album! Bardzo podoba mi się kompozycja okładki, jak również aranżacja środka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń