6 stycznia 2020

Published stycznia 06, 2020 by with 7 comments

Dla Babci

BABCIA - w tym słowie zawiera się duża ilość czułości, ciepłych drożdżówek, pysznych obiadów i cukierków na każdą okazję. Babcia zawsze nas zrozumie, pocieszy i uspokoi. Działa jak plaster miodu! A jej opowieści - są bezcenne. Co można podarować babci z okazji jej święta, aby pokazać jej ile dla nas znaczy? 

Właśnie z tą myślą  stworzyłam wyjątkowy prezent.
 Bardzo się postarałam, aby poczuła, że jest wyjątkowa.


Długo myślałam, jakie wybrać papiery do tego projektu.Wybór padł na Old Lace od Stamperii.  Z moją babcią kojarzą mi się misterne koronki, hafty,perły i guziki powleczone płótnem. Takie też materiały przygotowałam sobie do pracy. Wszystko umieściłam w bazie książce od Filigranek.




 







Książkę posyłam na wyzwanie do DIY Zrób to sam  - W bieli


oraz do Tekturkowa - Dla Babci i Dziadka

      edit

7 komentarzy:

  1. Wspaniała! Każda Babcia byłaby szczęśliwa dostając taki prezent. Niezwykle misternie wykonana praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Życze powodzenia. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta praca to prawdziwy cukierek! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Dla Babci i Dziadka" Tekturkowa. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca w wiktoriańskim stylu. Cudownie dopracowane szczegóły. Jestem pewna, że każda babcia marzy o takim prezencie. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca 💖 Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Agata DT Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna,mediowa praca! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda można zrobić jak widać tylko nieco talentu, materiały i całe mnóstwo serca trzeba w to włożyć. A komu talentu brakuje to na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci znajdzie gotowe pomysły na prezent dla babci. Od szkła po tekstylia. Super jakość i sensowne ceny. A dostawy sprawne, zawsze na czas.

    OdpowiedzUsuń