25 października 2019

Published października 25, 2019 by with 2 comments

Poczet Królów Polskich

Znowu przyszło mi zrobić album Poczet Królów Polskich. Jest to album, w którym obok królów wkładamy odpowiednie banknoty.
Tym razem użyłam papierów 13arts - His and Hers, Vintage Summer. Są przepiękne do tego typu projektu. Rzadko to mi się zdarza, ale żal mi było się z nim rozstawać .
W środku umieściłam kartkę dla Anity, która została inżynierem geologii.




























Album posyłam na wyzwanie do Tekturkowa - Old fashioned


      edit

2 komentarze:

  1. Wow!! - fantastyczny projekt! - wręcz nie mogę oderwać oczu od tych wszystkich idealnie dopracowanych detali :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo i życzę powodzenia :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność👏🤩zdecydowanie old ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń