17 marca 2019

Published marca 17, 2019 by with 8 comments

Wołam wiosnę

Żeby przywołać wiosnę zmajstrowałam wczoraj ową kartkę. I wiecie co? Udało się! Jest dziś 16 stopni i świeci słoneczko. Trochę wieje, ale czuć wiosnę tuż za rogiem.  W moim ogrodzie królują żonkile i szafirki.






Kartkę posyłam na wyzwanie do Sklepiku Gosi - Chcemy wiosny - praca z kwiatem


oraz do Zielonych Kotów - W wiosennym ogrodzie

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/03/wyzwanie-w-wiosennym-ogrodzie.html


      edit

8 komentarzy:

  1. Cudownie radosna i pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Takie przywoływanie wiosny to ja rozumiem!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, mam słabość do szafirków :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!! Już ją podziwiałam na Facebooku :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Wiosna w pełni! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Chcemy wiosny" Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń