2 września 2018

Published września 02, 2018 by with 5 comments

Ahoj!

Ten projekt chodził za mną od dawna.Miałam tubę , którą ktoś chciał wyrzucić. Postawiłam ją na szafie i czekała na swoje 5 minut. I doczekała się. Dokleiłam dno. Zrobiłam wieko i powstało ogromne pudełko. Na co? Jak to na co? Na przydasie oczywiście. Tubę okleiłam paskami od papieru, które zawsze odcinam i chowam do pudła. Całość zabezpieczyłam gel medium. I potem była tylko zabawa mediami. No i stemple też poszły w ruch. Szałowo i kolorowo.


Pudło przyozdobiłam metalową kotwicą i muszelkami wszelakimi.Przypomina mi ono o mijających wakacjach.












Kartkę posyłam na wyzwanie do Zielonych Kotów - Ahoj przygodo!


Biorę  także udział w wyzwaniu w Three Wishes - Wspomnienia z wakacji

https://threewishescraft.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-19-wspomnienia-z-wakacji.html


      edit

5 komentarzy:

  1. Rewelacja! zupełnie inaczej sobie wyobrażałam, ale to jest obłędne! Czas swoje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy recykling :) Świetny ten wzór na wieczku! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kreatywnie :-) Ja też uzbierałam parę skarbów, które czekają na swoje 5 minut i zainspirowałaś mnie ;-) Dziękuję za zabawę razem z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł :) aż czuć tą morską bryzę z przygodą :)

    OdpowiedzUsuń