6 maja 2018

Published maja 06, 2018 by with 6 comments

Time out!

I wreszcie oderwałam się na chwilę od kartek komunijnych,ale tylko na chwilę. W przerwie z chęcią zrobiłam kartkę dla Klaudii z okazji jej 18-stych urodzin. Trochę pobawiłam się pastą strukturalną i embossingiem na gorąco. No i oczywiście użyłam mojej nowej platformy do stemplowania - jest super!









W Simone Says Stamp trwa wyzwanie - Time out

Kartkę posyłam też na wyzwanie do The Scrappy Sketches - Wyzwanie majowe z mapką



      edit

6 komentarzy:

  1. Gorgeous card Beata :-) the colours and whole design of this is fabulous! Very pretty :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. This is an incredible card!!! I am sure it took you forever to create it! I am impressed, love the design and the whole color combination!
    Thank you for joining us over Simon Says Stamp MOnday challenge! Please forgive me if this comment is way later than the challenge you joined in, but i had internet issue. I still wanted to thank you though for playing along with us and to let you know I appreciate your project!
    Have a gorgeous week!
    Zoey

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, jaka kolorowa i oryginalna! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń