2 grudnia 2017

Published grudnia 02, 2017 by with 10 comments

Warsztaty w Lemoncraft

 Dzisiaj gościłam na otwarciu sklepu stacjonarnego Lemoncraft w Bydgoszczy. Powstało tam miejsce do tworzenia HOBBY PLACE. Popatrzcie jak tam pięknie.










 Czekały na nas takie pyszne babeczki. Potem był jeszcze równie pyszny tort.


Wzięłam udział w warsztatach kartkowych z Gosią Metryką. Poniżej jej kartka - pierwowzór.









 A to nasze karteczki - każda inna. Jakie piękne, prawda?



 A nasze poczynania obserwowały zewsząd anioły.






Na koniec podczas make&take zrobiłam taga z Emilią Sieradzan.




I na pewno będę tam wracać. I na zakupy i na warsztaty. Było cudownie :)



      edit

10 komentarzy:

  1. Było pięknie! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, klimatyczne miejsce ...
    Muszę - bo się uduszę ...
    Tam, niedługo zajrzeć !!
    To mój plan na najbliższy czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny sklepik, jaka atmosfera magiczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam, było fantastycznie i mam zamiar wracać, jak tylko będę mogła

    OdpowiedzUsuń
  5. super miejsce, świetne warsztaty i fantastyczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że mam tak daleko.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka :) I fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, bardzo miło mi było poznać Was w realu i gościć w sobotę :-) Dziękuję za wspaniałą relację i za to, że zauważyłaś Anioły....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się tam czułam, jak w niebie. Stworzyłaś anielski klimat, jak w bajce:)

      Usuń