24 listopada 2018

Published listopada 24, 2018 by with 3 comments

Pod dyktando

Musiałam zrobić kartkę z okazji imienin. Nie dość, że dla mężczyzny to jeszcze dla księdza - pomocnika arcybiskupa w Rzymie.
Czyli kartka musiała być elegancka, ale nie mogłam tu pochlapać, pobrudzić, dodać trybików jak to w męskich kartkach bywa.

Z pomocą przyszło mi wyzwanie w Essach Floresach, gdzie pod dyktando, prawie wg mapki trzeba było wykonać kartkę z obojętnie jakiej okazji. Pomogło mi owo wyzwanie i papiery UHK Gallery -Magic Night.













Wszystkie wytyczne dyktanda spełnione, więc posyłam ją na wyzwanie w Essach Floresach - Dyktando




      edit

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystycznie i super zdane dyktando ;) dziękuję za udział w essowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczna. Dziękuję za udział w Essowym Dyktandzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna.Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń