12 grudnia 2017

Published grudnia 12, 2017 by with 5 comments

Aikido


To kartka dla miłośnika sztuki walki Aikido, którą sam uprawia. Przeszycia tym razem wykonałam ręcznie, ale już wiem, że nie polubiłam się z igłą, choć kto to wie, może jeszcze po nią sięgnę w moich projektach.... Napis pionowy Aikido powstał metodą embossingu na gorąco. I czuję ,że pobawię się nią dłużej. No i te ptaki ze stempla Tima Holza. Piękne są...








Kartkę posyłam na wyzwanie do Art Piaskownicy - Podróże małe i duże - Japonia


      edit

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka z pomysłem - taka tematyczna praca to wyzwanie;) Przeszycia ja też robię ręcznie - tylko i wyłącznie, maszyny bowiem nie posiadam, i częśto z nich rezygnuję z niechęci do tej czynności, choć szkoda, bo często są swietną ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię męskie klimaty na karteczkach - Twoja wyszła super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka świetna, a jeśli chodzi o przeszycia całkowicie cie rozumiem, uwielbiam efekt obszycia ale jak mam szyć to dostaje białej gorączki ! Dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń