4 czerwca 2017

Published czerwca 04, 2017 by with 8 comments

Trolle - kurs

Dziś prezentuję kolejną kartkę z trollami. Maja otrzymała ją w Dniu Dziecka.
Tym razem poniżej zamieściłam kurs krok po kroku, jak taką kartkę wykonać.



To okładka z kolorowanki z McDonalda.


Za pomocą wykrojnika wycięłam 4 postacie.


Przymierzyłam ramkę, obrysowałam i wycięłam. To nic,że na dole widać napis i z boku jest dziura. Wszystko będzie zakryte i nic nie będzie widać.


Serduszkową ramkę pokryłam zielonym tuszem ze Stamperii. Pod spód podkleiłam wycięty obrazek.


 Wycięłam kwadrat 12x12 z papieru Lemoncraft - Everyday Spring 05 i przepuściłam go przez folder do embossingu Marianne Design - ANJA'S CIRCLE


Tło kartki to także Lemoncraft - Everyday Spring 03


Nie miałam różowych włosów dla Poppy, więc pokryłam białe różowym zakreślaczem. Czarne włosy stworzyłam tak samo  za pomocą czarnego markera.


Różowy kwadrat podkleiłam białym papierem, żeby się odznaczał od zielonego tła. Przez środek przykleiłam za pomocą taśmy dwustronnej wstążkę.


Trollom dokleiłam kolorowe włosy na klej magic. Całą ramkę i małe kółka za pomocą kostek dystansowym umieściłam na różowym kwadracie. Kwadrat również podkleiłam kosteczkami i nakleiłam na tło. Żeby zakryć napis na obrazku nakleiłam parę kwiatków i listki.





Mam nadzieję, że mój kurs kogoś zainspiruje.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w DIY - Bajkowy świat

oraz do LINKOWEGO PARTY - projekty DIY w CZERWCU


oraz do Filigranek - Z uczuciem


 i do Miszmasz Papierowy - Dowolna praca z tekturką


      edit

8 komentarzy:

  1. No proszę jaki szybki odzew na wyzwanie Miszmaszowe :)
    Dziękuję w imieniu DT

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale fajowe! Niesamowita praca i do tego kursik. No bosko!!!
    Powinnaś zgłosić jeszcze ten wpis na nasze Linkowe Party Wasze projekty DIY w czerwcu. Serdecznie zapraszam.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://diytozts.blogspot.ie/2017/06/18-linkowe-party-czyli-wasze-projekty.html

      Usuń
  3. Fantastyczna praca i bardzo fajny tutorial. Świetnie wykorzystanie malowanki.. wręcz można by powiedzieć recyklingowe ;) Brawa za kreatywność. Dziękuje za zgłoszenie projektu na Linkowe Party i za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNA PRACA :) DZIĘKUJE ZA UDZIAŁ W WYZWANIU DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czadowa kartka. U mnie też uwielbiamy trole! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna kartka, co za eksplozja kolorów! i do tego te śmieszne włosy :) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę w Miszmaszu Papierowym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń