21 marca 2018

Published marca 21, 2018 by with 9 comments

W oczekiwaniu na wiosnę

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty - tak śpiewał Marek Grechuta. A ja w oczekiwaniu na wiosnę zrobiłam takie wiosenne pudełeczko, w którym zawarłam cały bałagan zalegający mi w głowie.











Tak wyglądało drewniane pudełko przed ozdobieniem. Jest maleńkie 10x10 cm. Dostałam je na Babskich Spotkaniach Kujawsko- Pomorskich od Jadzi. Było to w styczniu, a pudełko dopiero teraz doczekało się obróbki.



Biorę udział w wyzwaniach:

w Białych Kruczkach - Mediowe Bingo 
(wybrałam linię mgiełka, tusz, gesso oraz embossing, farba akrylowa, gesso, a także embossing, tusz, farba akwarelowa, a także embossing, pasta strukturalna i mgiełka)





w Crafty Moly -Wiosna, ach to ty



w Miszmasz papierowy - Wiosenna praca z tekturką





      edit

9 komentarzy:

  1. Cudnie wiosenne pudełko :) Dziękuję za wspólną zabawę z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca:)Dziękujemy za udział w zabawie na blogu sklepu
    Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca! Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam za pomyłkę powyżej ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Białe Kruczki! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza papierowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny shadow box! Dziękuję, że zgłosiłaś się na wyzwanie Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń