24 października 2015

Published października 24, 2015 by with 11 comments

Kareta dla nowożeńców

Dzisiaj prezentuję moje nowe dzieło. Kurs na tę karetę zaczerpnęłam z internetu z innego bloga: Ania inspiruje.

Całość wykonana jest z tektury 2mm, oklejona ręcznikiem papierowym (gorszej  jakości, chodzi o to, aby słabo wchłaniał wodę). Jak klej jeszcze był mokry, pomarszczyłam palcami papier. Wyszedł fajny efekt "skóry". Drzwi karocy i skrzynię z tyłu oraz obramowania okien wykonałam z patyczków po lodach.


 Z przodu umieściłam krzesełko dla woźnicy - tektura sklejona klejem na gorąco i obciągnięta materiałem.



Po sklejeniu wszystkich części całą karetę pomalowałam biała farbą, która została z remontu (chyba Dekoral).


W okna od środka wkleiłam kawałki firany obszytej ręcznie bawełnianą koronką (nie mam maszyny do szycia). Okna wykończyłam biało-granatową lamówką , która ładnie odbija się od białej karety.





Z jednej strony zamocowałam zawiasy, aby dach karety się otwierał. W środek włożę życzenia zwinięte w rulon.


Koła zrobione są z kabla trójżyłowego, a szprychy z patyczków do szaszłyków. Żeby zrobić cztery koła musiałam wywiercić 64 otwory. Oj działo się!


Karetę zgłaszam na wyzwanie :

BoxBlog : Co nam w duszy gra, czyli ulubiona dowolna forma pudełkowa.


Moja praca otrzymała wyróżnienie:











      edit

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na pudełko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita, misterna praca, jestem pod niemałym wrażeniem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. a w oknach są nawet zasłonki... o jacie! ile to pracy! Ale efekt jest powalający :) Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, robi wrażenie. Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! wow ! wow ! jestem pod mega wrazeniem !!! ile to pracy ! i jaki piekny efekt koncowy ! gratulacje ! dziękuje za udzial w wyzwaniu BoxBlog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna praca tylko pogratulować takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem cudna praca :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem cudna praca :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń