25 maja 2018

Published maja 25, 2018 by with 2 comments

Far - Off World

Hej, hej ! Zostałam testerką papierów Scrapberrys - Far - Off Words w KOLOROWYM JARMARKU.  Papiery są po prostu kosmiczne.

Zrobiłam dziecięcą kartkę dla chłopca. Jest to kartka patchworkowa. Każdy kwadrat oraz stemplowane elementy podkleiłam kosteczkami dystansowymi, aby uzyskać efekt 3D. Użyłam stempli Lawn Fawn - Space Explorer oraz Out Of This World, które pokolorowałam tuszami Distress i Distress Oxides. Napis pochodzi z dużego arkusza tej kolekcji .







Ze sklepu KOLOROWY JARMARK wykorzystałam:

Dwustronny papier 15x15cm Scrapberry's Far-Off Worlds - Interstellar 







Dużą zaletą papierów 30 x30 są dwa arkusze z cytatami i kartami do wycięcia.. Z nimi kartka robi się sama.
Kosmiczną kartkę posyłam na wyzwanie do Craft o'Clock - Marzenia Dziecka
                       

W Simin SaysStamp trwa wyzwanie  - Use More Than One Stamp

      edit

2 komentarze:

  1. What a great grid card, so interesting to look at! Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by nie marzył o locie w kosmos :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O'Clock! :)

    OdpowiedzUsuń