12 kwietnia 2018

Published kwietnia 12, 2018 by with 10 comments

Dla krawcowej

Na 60-te urodziny Ola dostanie kartkę z maszyną do szycia. To urodzona krawcowa. Odkopałam więc krawieckie gadżety. Nożyczki i szpulka nici to był strzał w dziesiątkę. Jednak ciągle miałam problem z tłem. Nie wiedziałam jaki papier wybrać. podczas porządków w mojej pracowni, które zdarzają się bardzo rzadko, znalazłam zapomniany przeze mnie papier 7dots studio - Domestic Goddess (White Apron). Świetnie mi tu pasował.









Zgłaszam się na wyzwanie do Zielonych Kotów - Wiosenne porządki


Na mojej kartce wycięłam grafikę z papieru, wytuszowałam lekko brzegi, aby była lepiej widoczna.
Posyłam więc ją też na wyzwanie do I like challenges - Z grafiką


      edit

10 komentarzy:

  1. ohoho - wyszło wspaniale :) I papier rzeczywiście idealnie dobrany do tematu.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna, bardzo podoba mi się ten retro klimacik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna kartka, wszystko pasuje do siebie i efekt jest rewelacyjny :) Dziękujemy za udział w zabawie Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna. Ten papier to strzał w 10 na tej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna i pomysłowa kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa i pomysłowa praca.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu . DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna!


    Dziękujemy za udział w naszej zabawie!
    DT " I Like challenges"

    OdpowiedzUsuń