19 stycznia 2018

Published stycznia 19, 2018 by with 12 comments

Zapasy na ciężkie czasy

Krystian  z zamiłowania jest pirotechnikiem. Wszelkie dynamity, trotyle itp. nie są mu obce. Więc z okazji jego 40-stych urodzin zrobiłam wybuchową kartkę z humorem. Skrzyneczkę wykonałam w całości z tektury i aby kartka stała, umieściłam ją na samym dole.






Żeby nie było za czysto zębate kółka pokryłam czarnym proszkiem do embosssingu.



 Kartkę posyłam na wyzwanie do Miszmasz papierowy - Dowolna praca z tekturką


      edit

12 komentarzy:

  1. Niebezpiecznie wybuchiwa kartka.
    Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna! Podoba mi się Twoja kreatywność, ja bym na to nie wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, takiej kartki jeszcze nie widziałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i to się nazywa praca prawdziwie personalizowana :D
    Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł! To się nazywa spersonalizowana kartka😁!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna z humorem i pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "wystrzałowa"praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy .

    OdpowiedzUsuń
  9. wystrzałowa kartka, świetnie dopasowana dla solenizanta

    OdpowiedzUsuń