3 listopada 2016

Published listopada 03, 2016 by with 3 comments

Obudźmy Kasię

Kasia Przygoda to Mistrzyni Polski w akrobatyce sportowej. To miała być najradośniejsza chwila w jej życiu. Chwilę po porodzie zapadła w śpiączkę. Od kwietnia, czyli porodu Julki, jej mama jest w śpiączce. Historia bydgoszczanki poruszyła serca w całej Polsce. Rodzina za pośrednictwem facebookowej strony „Obudźmy Kasię” prowadzi zbiórkę na rehabilitację. Kasia przebywa w domu. Rodzina opłaca rehabilitanta, lekarstwa, sprzęt medyczny, a wydatki są ogromne. To nawet 100 tys. złotych rocznie. Wszyscy liczą na cud i wierzą, że mała Julka poczuje wkrótce czuły dotyk swojej mamy.

Wspierając akcję "Obudźmy Kasię" zrobiłam dla niej tę kartkę, zrobiłam najlepiej jak umiem.
Kasia jest piękną, silną kobietą. Postawiłam więc na energetyczne kolory. Nie mogę już pisać, bo łzy same mi napływają do oczu...






Kartke posyłam na wyzwanie do Crafting with an attitude - Challenge 21
      edit

3 komentarze:

  1. Piękna praca,co prawda smutna historia i łapacz snów pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca choć historia faktycznie smutna. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń