sobota, 9 lipca 2016

Poczet Królów Polski



Dziś przedstawiam album Poczet Królów Polski. Jest to pomysł Tores

Najpopularniejszym prezentem ślubnym są teraz pieniądze. Można je wręczyć na wiele sposobów - w zwykłej kopercie, albo w bardziej ozdobnym opakowaniu - jak exploding box.  Zupełnie niekonwencjonalnym pomysłem jest  - “Poczet królów polskich” czyli albumik z kieszonkami, w które wkłada się banknot (albo kilka banknotów) z każdego nominału, a na banknotach, jak wiadomo, są królowie…








Do mojego projektu wybrałam papiery Galerii Papieru - Najlepsze życzenia. Każdy banknot znajduje się na tle tego samego koloru. Opisy poszczególnych królów to cytaty z T-Raperów znad Wisły.












W komplecie do albumu wykonałam pudełko.




Album wraz z kartką zgłaszam na wyzwanie w:
od a do Zet : Ślub


Artimeno -  Z bazą albumową

Studio 75 - Wyzwanie #7 / Challenge #7
Praca  z co najmniej jednym słowem,bez kwiatów pod jakąkolwiek postacią.

12 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł i idealne wykonanie! Brawo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł! Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet. Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł. No i te kulowe cytaty T-raperów. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku z "psikusem" jaki zrobił nam linkaz -niezależne od nas- bardzo proszę Cię o ponowne wstawienie pracy na wyzwanie w Artimeno. Dziękuję i przepraszam za kłopot!
    anias DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Pomysł na "kopertę" z kasą bardzo pracochłonny, ale .... było warto!
    Obdarowani będą mieli świetną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotkałam się z takim pomysłem na prezent. Bardzo oryginalnie. Wszystko fajnie skomponowane, cytaty też rewelacyjne. Będzie pamiatka, oj będzie !!! Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję w imieniu całego zespołu i życzę powodzenia. Pozdrawiam MargoLa

    OdpowiedzUsuń
  7. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Fajny patent na prezent, pracochłonny, ale na pewno zachwyci obdarowanych i zapadnie w ich pamięci. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 751!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł Tores jak zwykle się sprawdza na wręczenie takiego prezentu banknotowego :) Eleganckie wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł fantastyczny, wykonanie również zachwycające. Pozdrawiam. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, a te wierszyki cudne na łamanie języka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo bardzo ciekawe podejście do tematu. Album spójny i starannie przygotowany. Jestem zachwycona, i pomysłem, i wykonaniem. Pozdrawiam, Agata / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń