16 lutego 2016

Published lutego 16, 2016 by with 0 comment

Urodzinowa dla Wandy z wierszykiem

Kolejna karteczka z wierszykiem w formie życzeń. Tym razem dla Wandy, która jest bardzo wesoła, przy tuszy, schorowana i z różnymi problemami, ale zawsze szczera i uśmiechnięta.




W środku umieściłam taki wierszyk:

Dzisiaj życzenia naszej Wandzie ślemy
i urodziny jej uczcić chcemy,
bo trudno uwierzyć w jej latka,
wszak ciągle młoda jest Jubilatka.

Może bez lęku zerkać w lusterko,
trzymając w ręku swe puzderko, 
gdyż lico wciąż ma młode,
wszakże dba o swą urodę
i bez makijażu nie rusza w drogę.

Czas do pracy jej nie goni,
można miło go roztrwonić,
przy gazetach. telewizji,
gdy ciekawy film na wizji
lub spacerek przyrodniczy,
nikt jej z czasu nie rozliczy.

Kiedy Wanda siada przy komputerze,
sprawdza, co słychać w eterze.
trochę pogra, zapyta co u ciebie,
na facebooku czuje się jak w niebie.

Rysiu rządy w kuchni dzielnie sprawuje,
robi zaprawy, pysznie gotuje.
Wandy specjalność to pyszna ryba,
którą po grecku serwuje chyba.

Problemy zdrowotne nigdy jej nie złamią,
bo jest silną duchem damą.
Jeździ na rowerku, ćwiczy na macie,
jak fitness woman - wiary nie dacie.

Wandę znają wszyscy dookoła,
bo jest uczynna, miła, wesoła.
Ja jej dobroci także zaznałam,
dlatego wierszyk dedykowałam.

Z moim mężem mnie poznała,
wdzięczna za to jestem cała,
dlatego by dotrzymać jej kroku
piję z nią szampana na koniec roku.

A teraz czas nadszedł wreszcie na życzenia,
więc życzymy Ci wszelkich snów spełnienia,
szczęścia, radości, uśmiechu na twarzy,
spełnienia tego, o czym skrycie marzysz.

      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz