6 stycznia 2016

Published stycznia 06, 2016 by with 0 comment

Gratulacje dla sędziego

Dziś stanęło przede mną nowe wyzwanie - kartka z okazji nominacji na stanowisko sędziego. Pierwotnie chciałam ją zrobić w tonacji bordowej - bo to kolor według mnie bardzo dostojny i pasuje na wyjątkowe okazje. Już dopasowałam niektóre elementy, ale w ostatniej chwili olśniło mnie, że przecież kolor bordowy (ciemny czerwony) nosi prokurator, niebieski - radca prawny, zielony -adwokat. Dla sędziego musi być zdecydowanie fiolet.




U góry wkleiłam kawałek ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym, żeby osoba ta pamiętała, gdzie stawiała swoje pierwsze kroki w sądownictwie.


Orła pieczołowicie wycięłam z okładki aktu notarialnego, którego nagłówek umieściłam na samej górze. Stwierdziłam, że srebrne litery ładnie odbijają. Potem pokryłam go srebrną pastą strukturalną i do skrzydeł przymocowałam kółeczka oraz łańcuszki, które zostały mi z ceny od obuwia z CCC. Przekonałam się po raz kolejny, że warto "wszystko" zbierać.



      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz