9 listopada 2015

Published listopada 09, 2015 by with 4 comments

40-latek



Dziś kartka dla małżeństwa, które wspólnie obchodzi 40-te urodziny. Dlatego umieściłam dwa tagi. Kartka miała być oparta na kanwie serialu "Czterdziestolatek". Co prawda ja urodziłam się trochę wcześniej (ale tylko trochę) - pamiętam z tamtych lat obraz kontrolny "brak sygnału telewizyjnego". Więc umieściłam go w centrum mojej pracy. Zegar symbolizuje przemijający czas. Bohaterowie serialu jeździli czerwonym Fiatem 126p. Więc i tego symbolu tamtych lat nie mogło zabraknąć - był to wtedy luksus.







Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Snip Art - Lift kartki

Kwiat Dolnośląski - Nic nie trwa wiecznie


      edit

4 komentarze:

  1. Brak sygnału - świetne :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy lift :) dziękuję za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle ciekawa praca! Pozdrawiam DT SnipArt

    OdpowiedzUsuń